Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΑΔΕΡΦΙΚΗ ΑΓΑΠΗ!


2 αδέρφια, αγόρι (Ν): 9 ετών, κορίτσι (Μ): 4 ετών


αγόρι:έλα να παίξουμε

κορίτσι: τι θες να παίξουμε; παίζουμε με τις μπάρμπι;

αγόρι: όχι βέβαια, παίζουμε με το αεροπλανάκι μου;

κορίτσι: όχι δεν θέλω, πάμε να παίξουμε κρυφτό;

αγόρι: πάμε!


Μετά από 4 χρόνια...

κορίτσι: είναι άδικο, θέλω να κάτσω και εγώ μαζί σας.

Αγόρι: σε ενοχλώ εγώ όταν είσαι με τις φίλες σου;

κορίτσι: δεν με νοιάζει, θέλω να κάτσω μαζί σας.

Αγόρι: έτσι κι αλλιώς εμείς φεύγουμε πάμε στο μπασκετάκι.

Κορίτσι: ωραία θα έρθω κι εγώ

αγόρι: όχι δεν θα έρθεις

κορίτσι: θα έρθω.. ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ θέλω να πάω με τον Ν..

μαμά: έλα μωρέ δεν θα σου είναι βάρος πάρτε την μαζί σας.

Αγόρι:@##$$$%%%^^&&&*****


μετά από ακόμα 4 χρόνια...

αγόρι: μπήκες στο δωμάτιό μου;

κορίτσι: να πάρω το τηλέφωνο ήθελα.

Αγόρι: έψαξες τα συρτάρια μου;

κορίτσι: όχι βέβαια

αγόρι: τότε γιατί είναι τα βιβλία πεταμένα κάτω;;;

μαμά: α εγώ καταλάθος τα έριξα με την σκούπα

κορίτσι: χα! Ζήτα συγνώμη τώρα..

αγόρι:..

κορίτσι: καλά είσαι ηλίθιο; μου έσκισες την αφίσα;

αγόρι: μπορεί να μην έψαξες τώρα, αλλά ξέρω πως γενικά ψάχνεις!

Κορίτσι: ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

αγόρι:@#$%^&*(^%$


4 χρόνια μετά

αγόρι: που ήσουν κατά τις 7 το απόγευμα;

κορίτσι; φροντιστήριο

αγόρι: το φροντιστήριο σου πήγε στο παρκάκι;;;

κορίτσι: ε;

αγόρι: σε είδα στο παρκάκι με τον Τάδε..

κορίτσι: καλά καλά μια φορά δεν πήγα στο μάθημα, μην το πεις σε παρακαλώ!

Αγόρι: τι ήθελες με αυτόν στο πάρκο;

κορίτσι: το αγόρι μου είναι!

Αγόρι: ααα, μάλιστα.. ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

κορίτσι:@#$%%^&&***

________________________________________________________________________________ και μετά από 4 χρόνια..

κορίτσι: πάμε για καφέ;

αγόρι: όχι ρε βαριέμαι, πάμε σινεμά;

κορίτσι: το κοίταξα δεν παίζει τίποτα.. θες να πάμε βόλτα με το αμάξι;

αγόρι: αν οδηγήσω εγώ...

κορίτσι:εσύ θα το πας εγώ θα το φέρω..

αγόρι: όχι θα σε πάω σε αλάνα να οδηγήσεις, με αυτόν τον όρο μόνο..

κορίτσι: άντε καλά

και οι 2 μαζί: ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

2 σχόλια:

Bιλλυ είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα σαν να σας βλεπω!!!

ZANA είπε...

χαχαχα!!!τέλειοοοο...και ωραίο τέλος!!!!!:D